Volné pracovní pozice

Holcim Česko je členem skupiny Holcim, světové jedničky v inovativních a udržitelných stavebních řešeních. Naší vizí je stát se společností s nulovým dopadem na životní prostředí. Chceme v souladu s principy udržitelného rozvoje dodávat nízkouhlíkové produkty a řešení.

Procesní inženýr/ka - technolog/žka junior

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Procesní inženýr/ka - programátor/ka junior

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

Budete se podílet se na zlepšování výkonů jednotlivých produktů ve všech výrobních stupních. Analýza a vyhodnocování technologických parametrů výroby suroviny, slinku, cementu a odsířovacích vápenců budou součástí vaší pracovní náplně. Budete spolupracovat na přípravě návrhů na změnu/ zlepšení technických parametrů a na implementaci nových efektivnějších postupů a systémů. Oddělení kvality a výroby budou vaši hlavní spolupracující partneři při zavádění nových materiálů do výroby.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Vysokoškolské vzdělání (nejlépe chemického směru)
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Pokročilá znalost práce v Excelu a Google Sheets 
  • Znalost projektového řízení výhodou
  • Komunikační, argumentační a organizační dovednosti

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Manažer/ka komunikace

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Manažer/ka komunikace 

Co vás na této pozici čeká?

  • Vytváření obsahu a definování strategického public relations, interní a externí komunikace, správa sociálních sítí, organizace firemních akcí.
  • Rozvíjení a udržování vztahů a komunikace s vládními a nevládními organizacemi, interními a externími klienty (media a zaměstnanci)
  • Udržování vztahů s tiskem, tvorba obsahu, udržování a prezentace společnosti v sociálních médiích ( LI, FB, IG, interní a externí webové stránky)
  • Vytváření firemních prezentací v anglickém a českém jazyce
  • Organizování a komunikace firemních akcí ve spolupráci s oddělením marketingu
  • Ve spolupráci s oddělením marketingu řídit a administrovat sponzoringové aktivity Holcimu ČR
  • Ve spolupráci s HR oddělením pracovat na obsahu a vytváření Employer brandu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Pokud Vás zajímají témata udržitelnost, cirkulární ekonomika, průmysl a průmyslové inovace, ochrana přírody bude se Vám u nás dobře pracovat
  • Vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu
  • Zkušenosti z oblasti PR a marketingu
  • Znalost mediálního prostředí a sociálních sítí
  • Znalost anglického jazyka na výborné úrovni
  • Proaktivita v identifikaci a rozvoji konzistentního PR společnosti
  • Vynikající komunikační a interpersonální schopnosti
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Kreativita, organizační schopnosti, iniciativní přístup k řešení úkolů
  • Schopnost vytvářet news eventy a story zajímavé pro media a rozvíjející brand společnosti
  • Sebevědomé vystupování s citem pro posluchače
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co vám můžeme nabídnout

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Asistent/ka managementu

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Asistent/ka managementu

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Agenda korespondence, správa kalendářů vedení společnosti
  • Zajišťování ubytování, transferů, letenek, víz, pronájmů vozidel pro zaměstnance a návštěvy
  • Zajišťování překladů, přeprav, občerstvení a kancelářských potřeb
  • Správa vozového parku
  • Spolupráce na interní komunikaci, včetně interního zpravodaje
  • Řízení malých projektů (např. rekonstrukce kanceláří, společenské akce)
  • Organizační podpora skupiny zdraví
  • Spolupráce s kolegy napříč všemi odděleními

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Minimálně 5 let pracovních zkušeností na obdobné pozici
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka
  • Dobrá znalost práce v MS Office, SAP- výhodou
  • Komunikační, argumentační a organizační dovednosti, samostatnost

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Nástup dohodou. 

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

HR/People Partner

Chcete se přidat do týmu našeho personálního oddělení, které věří, že lidé jsou srdcem každé úspěšné firmy?

Hledáme kolegu/yni, který s námi bude sdílet tuto filozofii a pomůže nám vytvořit pracovní prostředí, kde se každý cítí vítán a oceňován.

A co by Vás u nás v oddělení čekalo?

  • Nábor – tvorba inzerátů, zadávání inzerce, komunikace s kandidáty, organizace a vedení výběrových řízení
  • Onboarding nových kolegů, vstupní školení
  • Lékařské prohlídky
  • Rozvoj – zákonná školení, organizace firemních školení,
  • HR Marketing - spolupráce se školami, zajištění exkurzí, prezentace na pracovních veletrzích
  • Interní směrnice – tvorba, aktualizace
  • Podpora vedoucích a manažerů firmy, řešení potřeb a požadavků zaměstnanců

Koho hledáme?

  • Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti personalistiky
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Radost z práce s lidmi, týmovost
  • Pečlivost a zodpovědnost
  • Oceníme iniciativu, analytické myšlení a veselou mysl

Co vám můžeme nabídnout?

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Nástup dohodou. 

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com