Volné pracovní pozice
Holcim Česko je členem skupiny Holcim, světové jedničky v inovativních a udržitelných stavebních řešeních. Naší vizí je stát se společností s nulovým dopadem na životní prostředí. Chceme v souladu s principy udržitelného rozvoje dodávat nízkouhlíkové produkty a řešení.
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Procesní inženýr/ka - programátor/ka junior
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
Budete se podílet se na zlepšování výkonů jednotlivých produktů ve všech výrobních stupních. Analýza a vyhodnocování technologických parametrů výroby suroviny, slinku, cementu a odsířovacích vápenců budou součástí vaší pracovní náplně. Budete spolupracovat na přípravě návrhů na změnu/ zlepšení technických parametrů a na implementaci nových efektivnějších postupů a systémů. Oddělení kvality a výroby budou vaši hlavní spolupracující partneři při zavádění nových materiálů do výroby.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Vysokoškolské vzdělání (nejlépe chemického směru)
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Pokročilá znalost práce v Excelu a Google Sheets
- Znalost projektového řízení výhodou
- Komunikační, argumentační a organizační dovednosti
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Manažer/ka komunikace
Co vás na této pozici čeká?
- Vytváření obsahu a definování strategického public relations, interní a externí komunikace, správa sociálních sítí, organizace firemních akcí.
- Rozvíjení a udržování vztahů a komunikace s vládními a nevládními organizacemi, interními a externími klienty (media a zaměstnanci)
- Udržování vztahů s tiskem, tvorba obsahu, udržování a prezentace společnosti v sociálních médiích ( LI, FB, IG, interní a externí webové stránky)
- Vytváření firemních prezentací v anglickém a českém jazyce
- Organizování a komunikace firemních akcí ve spolupráci s oddělením marketingu
- Ve spolupráci s oddělením marketingu řídit a administrovat sponzoringové aktivity Holcimu ČR
- Ve spolupráci s HR oddělením pracovat na obsahu a vytváření Employer brandu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Pokud Vás zajímají témata udržitelnost, cirkulární ekonomika, průmysl a průmyslové inovace, ochrana přírody bude se Vám u nás dobře pracovat
- Vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu
- Zkušenosti z oblasti PR a marketingu
- Znalost mediálního prostředí a sociálních sítí
- Znalost anglického jazyka na výborné úrovni
- Proaktivita v identifikaci a rozvoji konzistentního PR společnosti
- Vynikající komunikační a interpersonální schopnosti
- Výborná znalost českého jazyka
- Kreativita, organizační schopnosti, iniciativní přístup k řešení úkolů
- Schopnost vytvářet news eventy a story zajímavé pro media a rozvíjející brand společnosti
- Sebevědomé vystupování s citem pro posluchače
- Řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Asistent/ka managementu
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Agenda korespondence, správa kalendářů vedení společnosti
- Zajišťování ubytování, transferů, letenek, víz, pronájmů vozidel pro zaměstnance a návštěvy
- Zajišťování překladů, přeprav, občerstvení a kancelářských potřeb
- Správa vozového parku
- Spolupráce na interní komunikaci, včetně interního zpravodaje
- Řízení malých projektů (např. rekonstrukce kanceláří, společenské akce)
- Organizační podpora skupiny zdraví
- Spolupráce s kolegy napříč všemi odděleními
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Minimálně 5 let pracovních zkušeností na obdobné pozici
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Dobrá znalost práce v MS Office, SAP- výhodou
- Komunikační, argumentační a organizační dovednosti, samostatnost
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Nástup dohodou.
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Chcete se přidat do týmu našeho personálního oddělení, které věří, že lidé jsou srdcem každé úspěšné firmy?
Hledáme kolegu/yni, který s námi bude sdílet tuto filozofii a pomůže nám vytvořit pracovní prostředí, kde se každý cítí vítán a oceňován.
A co by Vás u nás v oddělení čekalo?
- Nábor – tvorba inzerátů, zadávání inzerce, komunikace s kandidáty, organizace a vedení výběrových řízení
- Onboarding nových kolegů, vstupní školení
- Lékařské prohlídky
- Rozvoj – zákonná školení, organizace firemních školení,
- HR Marketing - spolupráce se školami, zajištění exkurzí, prezentace na pracovních veletrzích
- Interní směrnice – tvorba, aktualizace
- Podpora vedoucích a manažerů firmy, řešení potřeb a požadavků zaměstnanců
Koho hledáme?
- Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti personalistiky
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Radost z práce s lidmi, týmovost
- Pečlivost a zodpovědnost
- Oceníme iniciativu, analytické myšlení a veselou mysl
Co vám můžeme nabídnout?
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Nástup dohodou.
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com